Urząd Miasta - Wydział Spraw Administracyjnych
20-400 Lublin, Polska
Urząd Miasta - Wydział Spraw Administracyjnych Informacje o firmie
Ogólne informacje
Branżą, w której działa Urząd Miasta - Wydział Spraw Administracyjnych jest ratusz. Krajem, w którym znajduje się Urząd Miasta - Wydział Spraw Administracyjnych, jest Polska, natomiast siedziba firmy znajduje się w Lublin.
Niestety nie posiadamy szczegółowych informacji o ofercie firmy i produktach, dlatego sugerujemy skontaktowanie się telefonicznie: +48814663500
Możesz odwiedzić siedzibę firmy Urząd Miasta - Wydział Spraw Administracyjnych. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, kieruj się do adresu: Stanisława Leszczyńskiego 20, 20-400 Lublin, Polska.
Użyj współrzędnych geograficznych lokalizacji firmy: 51.250482, 22.548629, aby łatwo dotrzeć do podanego adresu za pomocą nawigacji GPS.
Stanisława Leszczyńskiego 20 Lublin
- Godziny otwarcia
- Telefon kontaktowy
- +48814663500
- Linki
- Słowa kluczowe
- ratusz, urząd administracji lokalnej, urząd miasta – wydział administracji
Urząd Miasta - Wydział Spraw Administracyjnych Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.