Vanilove

thumb_up 8640 polubień
rate_review 52 Oceny
Boya-Żeleńskiego 8
51-160 Wroclaw, Polska
phone
Kliknij aby pokazać telefon
Poproś o informacje

Vanilove Informacje o firmie

Ogólne informacje

Vanilove.pl - sklep internetowy z odzieżą dziecięcą
Vanilove s.c
ul. Boya-Żeleńskiego 8, Wrocław 51-160
NIP:8952154654

Zamówienia przyjmujemy drogą mailową i telefoniczną:
e-mail: sklep@vanilove.pl
tel. 720-771-762

Jednocześnie zachęcamy do dokonywania zakupów bezpośrednio w naszym sklepie www.vanilove.pl

Regulamin sklepu:
1.Termin realizacji zamówienia:

Wszystkie zamówienia są wysyłane w terminie maksymalnie do 24 h po zaksięgowaniu należnej kwoty na naszym koncie.

Proszę określić również adres do wysyłki.

2. Formy płatności:

a) wpłata bezpośrednio na nasze konto:
ING Bank Śląski: 96 1050 1575 1000 0092 4596 2551

W tytule przelewu proszę koniecznie podać swoje imię i nazwisko oraz nr zamówienia w celu zidentyfikowania Państwa wpłaty

3. Koszty przesyłki:

- 10zł - list polecony ekonomiczny

- 12 zł -list polecony priorytetowy

KURIER DHL

-15 zł - przesyłka kurierska

KURIER INPOST

- 13 zł - przesyłka kurierska

Wysyłka za granicę możliwa po uprzednim kontakcie w celu ustalenia kosztów wysyłki.

4. Termin płatności:

Na wpłatę za zakupiony towar oczekujemy do 5 dni roboczych.

Jeśli potrzebują Państwo więcej czasu prosimy o kontakt, zawsze możemy dojść do porozumienia zadowalającego obydwie strony

5. Warunki reklamacji:

Jeżeli otrzymają Państwo produkt wadliwy prosimy o odesłanie towaru listem poleconym ekonomicznym (różnice kwotowe związane z wysyłką zwrotu inną formą niż list polecony ekonomiczny nie będą zwracane)

wraz z opisem reklamacji w którym należy umieścić:

-imię i nazwisko
-powód reklamacji
-informację, czy chcą Państwo wymiany towaru czy zwrotu należności

(w przypadku zwrotu pieniędzy prosimy o podanie danych oraz numeru konta niezbędnych do przelewu

- RACHUNEK jest podstawą do reklamacji

Po otrzymaniu przesyłki od Państwa reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych. Przelejemy pieniążki lub odeślemy wymieniony towar.

Należność za poniesione koszty związane ze zwrotem wadliwego towaru zostaną Państwu zwrócone.

Towar podlega reklamacji w razie stwierdzenia jego niezgodności z umową, za którą odpowiedzialność ponosi producent.

Sprzedawca nie może proponować Konsumentowi wymiany wadliwego produktu na wolny od wad albo usunięcia wady, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość produktu z wadą pozostaje do wartości produktu bez wady. Konsument nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.

Reklamacje dotyczące różnicy koloru towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.

W przypadku zakupu torebek reklamacji nie podlegają:

-naturalne zużywanie się torebki (np. przetarcie podszewki )

-uszkodzenia mechanicznie (obicie, otarcie, niewłaściwe dopasowanie)
-wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu

-uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania (np przeciążenie a w efekcie urwanie rączki lub ucha)

-uszkodzenia w wyniku niewłaściwego użytkowania i konserwacji
-przemoczenia
-uszkodzenia suwaków oraz elementów ozdobnych np. klamry, guziki, breloczki
-naturalne zużycie się
-odbarwienia
-odbarwienie się wewnątrz gdy produkt wykonany jest ze skór naturalnych
-elementy ozdobne (brylanciki, cekiny, nadruki, naszywki itp.)
-rozdarcia podszewki, zamki, bigle i inne metalowe elementy oraz własne uszkodzenia wynikłe z eksploatacji towaru (mechaniczne zużycie).

Reklamacje uwzględniamy tylko w wypadku niezauważonych wad produkcyjnych.

6. Zwroty:

Na mocy Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827) Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny przez poinformowanie Sklepu o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie Towaru.

Termin na skorzystanie z prawa odstąpienia liczony jest od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy Konsument musi poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą na adres VANILOVE S.C, ul. Boya-Żeleńskiego 8, 51-160 Wrocław lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@vanilove.pl

W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep) niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia do umowy.

Zwrot płatności dokonany będzie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych dodatkowych opłat w związku ze zwrotem.

Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru
Konsument obowiązany jest odesłać lub przekazać Sklepowi Towar na adres

Vanilove s.c, ul. Boya-Żeleńskiego 8, 51-160 Wrocław

niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sklep o odstąpieniu od umowy.

Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia do umowy.

Zwracany towar przesyłany jest na koszt Klienta i Sprzedawca nie zwraca kosztów wysyłki poniesionych w związku z przesłaniem zwracanego towaru.

Każdy produkt można zwrócić w okresie 14 dni od daty odbioru, pod warunkiem, że nie był używany.

Towar powinien być zwrócony w stanie niezmienionym , bez śladów użytkowania, zapachu perfum oraz z kompletem metek i dowodem zakupu ( rachunek ) oraz wypełnionym formularzem zwrotu.

Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta. które zobowiązany jest ponieść Kupujący:

- jeżeli konsument wybrał sposób dostawy towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy w sklepie, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.


Nie odbieramy przesyłek za pobraniem!

7. Wymiana:

Istnieje możliwość wymiany towaru, pod warunkiem, że posiadamy dany model na stanie.

Koszty wysyłki w jedną i drugą stronę ponosi Kupujący.

8. Przesyłka uszkodzona !!!

W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, prosimy o sprawdzenie towaru w obecności kuriera, a w przypadku stwierdzenie uszkodzenia towaru spisanie protokołu reklamacyjnego. Tylko w takim przypadku jesteśmy w stanie ubiegać się o odszkodowanie od firmy kurierskiej.


UWAGA: Jeżeli towar zostanie zgubiony przez Pocztę Polską ,mogę złożyć reklamację na podstawie dowodu nadania ,ale dopiero po upływie 2 tygodni.. Jeżeli reklamacja zostanie uznana przez Pocztę Polską otrzymują Państwo zwrot pieniędzy.

KOPIOWANIE POSTÓW JEST ZAKAZANE

zgodnie z poniższym przepisem prawa:

Kopiowanie, przetwarzanie, powielanie w całości lub w części treści opisu, zdjęć oraz wszelkich elementów graficznych a także przechowywanie w systemach wyszukiwania, umieszczanie na innych stronach www, przekazywanie, przesyłanie czy udostępnianie innym osobom wyżej wymienionych elementów bez zgody właściciela i autora jest zabronione. Ustawa z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
(Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)

Życzymy udanych zakupów.
Vanilove.pl

Boya-Żeleńskiego 8 Wroclaw

Godziny otwarcia
Poniedziałek:
08:00 - 16:00
Wtorek:
08:00 - 16:00
Środa:
08:00 - 16:00
Czwartek:
08:00 - 16:00
Piątek:
08:00 - 16:00
Telefon kontaktowy
+48720771762
Linki
Konta społecznościowe

Vanilove Opinie i oceny

Jak oceniasz tę firmę?

Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.

Podobna strona dla Twojej firmy? Upewnij się, że każdy może znaleźć Ciebie i Twoją ofertę. Stwórz dedykowaną stronę firmową w platformie Yoys - to prostsze niż myślisz!
Dodaj swoją firmę