Medyk. Koniński klub piłkarstwa kobiecego
62-500 Konin, Polska
Medyk. Koniński klub piłkarstwa kobiecego Informacje o firmie
Ogólne informacje
Jesienią 1984 roku w Zespole Szkół Medycznych w Koninie nauczyciel wychowania fizycznego mgr Roman Jaszczak przeprowadził międzyklasową ligę piłki nożnej dziewcząt. 23.03.1985 r. drużyna Liceum Medycznego wystartowała w turnieju halowym w Kleczewie, który zorganizował znany sędzia piłkarski, ówczesny działacz LZS, Grzegorz Pawlak. Zdecydowane zwycięstwo w tym turnieju spowodowało chęć kontynuowania przez dziewczęta zabawy w futbol. Zdecydowano o założeniu drużyny, która będzie sie nazywała Szkolny Klub Sportowy "MEDYK". Rozważano przystąpienie do prawdziwych rozgrywek, a w zdobyciu niezbędnych informacji pomógł, wówczas trener koordynator OZPN, Jędrzej Bielecki. Już 1 maja "Medyk" rozegrał towarzyskie spotkanie z TKKF "Teofilów" Łódź przegrywając 0:4, a 18 maja drużyna zadebiutowała w rozgrywkach o mistrzostwo II ligi z "Tramwajarzem" w Bytomiu, przegrywając 0:1. Cukrownia Gosławice udostępniła boisko do treningów i zawodów, a Szkolny Związek Sportowy pokrył koszty wyjazdu na pierwsze trzy mecze ligowe.
Ponieważ „Medyk” nie posiadał sponsora, środki na opłatę transportu na kolejne zawody oraz sędziów zdobywały same zawodniczki sadząc drzewka na po kopalnianych terenach rekultywacyjnych. I tak to się zaczęło...
Z czasem sukcesy klubu i związane z tym dotacje finansowe na działalność zmusiły trenera Romana Jaszczaka do prawnego usankcjonowania klubu. 30kwietnia 1995 roku odbyło się zebranie założycielskie, a 18 maja na zebraniu wyborczym nowo powołany Zarząd Konińskiego Klubu Piłkarstwa Kobiecego „Medyk” powierzył funkcję Prezesa Romanowi Jaszczakowi.
Podwale 1 Konin
- Godziny otwarcia
- Parking
- Firma posiada parking.
- Telefon kontaktowy
- +48632451703
- Linki
- Konta społecznościowe
- Słowa kluczowe
- siłownia, klub piłkarski, program utrzymywania sprawności fizycznej
Medyk. Koniński klub piłkarstwa kobiecego Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.