Eduball.pl Informacje o firmie
Ogólne informacje
Idea powstania piłek edukacyjnych Eduball zrodziła się w 2001 roku w Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. Twórcami piłek edukacyjnych są pracownicy Katedry Zespołowych Gier Sportowych Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu: Zbigniew Naglak, Andrzej Rokita i Tadeusz Rzepa.
Koncepcja piłek edukacyjnych Eduball spotkała się wówczas z pozytywnym przyjęciem i akceptacją Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Sejmowej Komisji Kultury Fizycznej i Sportu (posiedzenie z dnia 25.11.2003 r., biuletyn nr 2552/IV). Zestaw piłek edukacyjnych został wpisany do wykazu środków dydaktycznych zalecanych do użytku szkolnego i przeznaczony do kształcenia ogólnego i kształcenia zintegrowanego na poziomie szkoły podstawowej [Par. 16 ust. 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 24 kwietnia 2002 w sprawie warunków i trybu dopuszczania do użytku szkolnego programów nauczania, programów wychowania przedszkolnego i podręczników oraz zalecania środków dydaktycznych (Dz. U. nr 69, poz. 635)]. W 2004 roku w Katedrze Zespołowych Gier Sportowych AWF we Wrocławiu uzyskano finansowanie trzyletnich badań na temat „Kształcenie zintegrowane z wykorzystaniem piłek edukacyjnych "edubal" (grant KBN Nr 2 P05D 058 26).
Od roku akademickiego 2012/2013 w Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu prowadzone są zajęcia dla studentów z wykorzystaniem piłek edukacyjnych Eduball nt.: „Teoria i metodyka piłek edukacyjnych Eduball”.
Zajęcia z piłkami edukacyjnymi, jako jedna z aktywności, znajdują się w programie Mały Mistrz, skierowanym do dzieci z klas I-III szkół podstawowych, współfinansowanym przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Kolista 4 Wroclaw
- Godziny otwarcia
-
Poniedziałek:09:00 - 16:00Wtorek:09:00 - 16:00Środa:09:00 - 16:00Czwartek:09:00 - 16:00Piątek:09:00 - 16:00
- Parking
- Firma posiada parking.
- Telefon kontaktowy
- +48505444191
- Linki
- Konta społecznościowe
- Słowa kluczowe
- sklep sportowy, sklep sportowy
Eduball.pl Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.