Podyplomowe Studia Menedżerskie
40-007 Katowice, Polska
Podyplomowe Studia Menedżerskie Informacje o firmie
Ogólne informacje
PRZEDMIOTY
Program Studiów umożliwia poznanie i zrozumienie mechanizmów działania rynku, podejmowania decyzji przez konsumentów oraz w szczególności wykształcenie warsztatu menedżerskiego, pozwalającego na zarządzanie we własnym lub cudzym przedsiębiorstwie. Kolejne moduły studiów przybliżają do tego, by stać się MENEDŻEREM:
1. Gospodarka rynkowa – przybliża podstawy wiedzy o rynku, jego mechanizmach, prawach i prawidłowościach, które koniecznie trzeba poznać, by móc na rynku świadomie działać jako menedżer,
2. Blok przedmiotów menedżerskich, dotyczących tak zwanego twardego zarządzania („hard management”), przedmioty odnoszą się do najbardziej złożonych aspektów funkcjonowania przedsiębiorstwa: finansów, prawa, zarządzania i księgowości:
• finanse firm – przedmiot prezentuje główne problemy związane z pozyskiwaniem kapitału, jego właściwym alokowaniem oraz umiejętnościom efektywnej oceny podjętych decyzji,
• prawo gospodarcze – przedmiot ukazuje złożone meandry prawnych uwarunkowań prowadzenia działalności gospodarczej, wyjaśnia, jakie zalety i możliwości daje prowadzenie biznesu w ramach określonej formy prawnej,
• metody strategiczne działania firm – przedmiot tłumaczy, dlaczego przedsiębiorstwo nie może działać w pełni spontanicznie, ale powinno wykreować dla siebie odpowiednią strategię działania, wskazuje jak tworzyć skuteczne w danych okolicznościach plany strategiczne,
• funkcjonowanie i analiza ekonomiczna firma – przedmiot uczy jak przedsiębiorstwo powinno działać, by efekty były zadowalające, słuchacze dzięki niemu mają możliwość zrozumienia, co i w jakich odstępach czasu należy analizować, by móc ocenić kondycję działania przedsiębiorstwa,
• współczesne problemy rachunkowości – nie wystarczy, by firma dysponowała odpowiednim kapitałem, miała optymalną strategię i wykorzystywała możliwości stworzone przez uwarunkowania prawne, oprócz tego menedżer musi także rozumieć, jak zapisywać podejmowane działania gospodarcze zgodnie ze standardami rachunkowości.
3. Blok przedmiotów „soft management” – miękkie zarządzanie dotyka problemów, które tylko pośrednio wydają się wpływać na sukces przedsiębiorstwa, często nie są właściwie doceniane właśnie dlatego, że w potocznym odbiorze nie przekładają się wprost na zyskowność:
• podstawy marketingu – przedmiot, który wskazuje jak daleką drogę pokonały współczesne przedsiębiorstwa, by zrozumieć, że to klient jest najważniejszy i że to od niego należy zaczynać myślenie o nowym przedsiębiorstwie, produkcie czy inwestycji, bez narzędzi marketingu, choćby tych najbardziej oczywistych: reklamy, promocji, trudno dziś wyobrazić sobie efektywną działalność przedsiębiorstwa,
• zarządzanie zasobami ludzkimi – kadry to najcenniejszy, choć często niedoceniany kapitał przedsiębiorstwa, dzięki temu przedmiotowi Studenci mogą zorientować się, jakie decyzje kadrowe przybliżają przedsiębiorstwo do rynkowego sukcesu,
• public relations – przedmiot, który uzmysławia rolę komunikowania i budowy właściwych relacji pomiędzy światem zewnętrznym a przedsiębiorstwem, wskazuj, jaki arsenał środków z zakresu PR powinien posiadać każdy menedżer,
• negocjacje – przedmiot kształtuje kolejną grupę „miękkich umiejętności” prowadzących do sukcesu przedsiębiorstwa, sztuka negocjacji, umiejętność osiągania celu dzięki rzeczowej dyskusji to zdolność, która wydaje się niezbędna nie tylko przedsiębiorcom.
KIEROWNIK PODYPLOMOWEGO STUDIUM MENEDŻERSKIEGO
Nad programem i jakością kształcenia Podyplomowych Studiów Menedżerskich czuwa Kierownik Studium, dr Mirosław Czerwiński.
Dr Mirosław Czerwiński – ekonomista i politolog, stypendysta Uniwersytetu w Oksfordzie, współpracował naukowo także z Uniwersytetem Luiggi Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetem w Bordeaux, wykładowca śląskich uczelni, jego zainteresowania naukowe koncentrują się wokół ekonomii społecznej, mikro- i makroekonomii, rynku kapitałowego, międzynarodowych systemów finansowych oraz fuzji i przejęć, pracę naukową łączy z praktyką zarządzania, od 2011 roku jest członkiem Rady Nadzorczej Polskiego Radia Katowice.
WYKŁADOWCY
Nasi wykładowcy stanowią zespół wykwalifikowanych praktyków, którzy od wielu lat odnoszą sukcesy w organizacjach, z którymi współpracują. Ucząc się od najlepszych, macie Państwo szansę dołączyć do grona ludzi, dla których kariera menedżera stanie się działaniem na wyciągnięcie ręki.
Zajęcia na Studiach Menedżerskich prowadzą:
dr Michał Czuba – nauczyciel akademicki, badacz łączący pracę naukową z praktycznymi analizami funkcjonowania przedsiębiorstw i badaniami rynkowymi,
mgr Marzena Karolczyk – Forma – specjalistka w zakresie public relations, dziennikarka prasowa i internetowa, organizatorka niezliczonej liczby projektów PR dla biznesu i samorządu lokalnego,
dr Rafał Klepka – politolog i ekonomista, autor strategii finansowych wielu firm, twórca politycznych i biznesowych strategii marketingowych, specjalista w zakresie kreowania wizerunku medialnego,
dr Agnieszka Maziarz – sędzia i wykładowca akademicki, specjalistka w zakresie prawa gospodarczego,
dr Renata Rosmus – specjalistka psychologii społecznej, autorka treningów, szkoleń i warsztatów z zakresu negocjacji, autoprezentacji, asertywności, umiejętności kierowania,
mgr Iwona Sochacka – specjalistka w zakresie rachunkowości i księgowości,
mgr Teresa Zjawiony – ekspert w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem od lat łączy dydaktykę z działalnością praktyczną.
Zapraszamy do Podyplomowego Studium Menedżerskiego. Kształcimy już prawie od ćwierćwiecza. Nasi absolwenci to dziś ludzie sukcesu. Dołączcie do tego grona!
ul. Bankowa 11, Katowice
- Godziny otwarcia
-
Poniedziałek:09:00 - 13:00Wtorek:09:00 - 13:00Środa:09:00 - 13:00Czwartek:09:00 - 13:00
- Parking
- Firma posiada parking.
- Telefon kontaktowy
- +48323591854
- Linki
- Konta społecznościowe
- Słowa kluczowe
- rekrutacja
Podyplomowe Studia Menedżerskie Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.