Human Office Polska Sp. z o.o.
01-796 Warszawa, Polska
Human Office Polska Sp. z o.o. Informacje o firmie
Ogólne informacje
Firma Human Office Polska (dawniej Samas Polska) jest wiodącym dostawcą rozwiązań w zakresie wyposażenia wnętrz biurowych w Polsce.
Jako Samas Polska działała na terenie kraju od 1996 roku zdobywając uznanie wielu klientów. Od 2010 roku firma została zakupiona przez grupę Human Office i pod nazwą Human Office Polska kontynuje swoją wcześniejszą działalność.
Naszą Misją jest: Human Office tworzy środowiska pracy przyjazne człowiekowi
Naszą Wizją jest: Ergonomiczne i komfortowe biura dzięki Human Office
Nasze Wartości to: Człowiek, Zdrowie, Ekologia
Nasze fabryki posiadają m.in. certyfikaty ISO 9001 jakości produkcji oraz ISO 14001 dbałości o ochronę środowiska, a także certyfikaty EMAS świadczące o możliwości wykorzystania powtórnego użytych do produkcji surowców oraz działają zgodnie z programem CRADLE TO CRADLE, dając możliwość recyclingu produktów po zakończonym cyklu żywotności.
Wszystkie nasze produkty są badane w niezależnych centrach badawczych pod względem zgodności z normami europejskimi oraz pod względem bezpieczeństwa. Wszystkie nasze produkty spełniają normy unijne (UE).
OBSŁUGA KLIENTA
Nasze usługi stanowią kompleksowe rozwiązania na najwyższym poziomie. Wspólnie z naszymi klientami pracujemy nad koncepcjami, które będą odpowiadały ich potrzebom i w najlepszym stopniu wspierały ich działalność oraz podkreślały indywidualność. Pomagamy naszym klientom tworzyć atrakcyjną, funkcjonalną i bezpieczną przestrzeń jako środowisko pracy dla ich personelu. Nasza bogata kolekcja daje ogromne możliwości wyboru, pozwala na modyfikacje i łączenie systemów według potrzeb. Nasi doradcy zapewniają klientom najwyższy komfort obsługi.
ANALIZA POTRZEB
Analiza potrzeb służy do określenia, co chcieliby Państwo osiągnąć, w jaki sposób być postrzeganym na zewnątrz, jak pracować i jakie funkcje powinno spełniać Państwa miejsce pracy. Punktem wyjścia wszystkich naszych działań jest analiza pozyskanych od Państwa informacji dotyczących specyfiki pracy, spostrzeżeń i życzeń oraz przełożenie ich na odpowiednie rozwiązania projektu aranżacji wnętrza.
PROJEKTOWANIE WNĘTRZ
Zarówno dla pojedynczego stanowiska pracy, jak i dla całego budynku biurowego nasi dyplomowani architekci przygotowują projekt zagospodarowania przestrzeni. Dzięki profesjonalnym programom komputerowym do aranżacji wnętrz nasz klient jest w stanie w krótkim czasie uzyskać rzut biura oraz wizualizację 3D z użyciem wybranych rozwiązań. Daje to możliwość oceny przez naszych klientów efektu końcowego w różnych wariantach na etapie planowania.
TRANSPORT I MONTAŻ
Nasza firma posiada własny serwis do transportu i montażu mebli u klienta. Działamy na terenie całego kraju obsługując logistycznie zarówno małe zamówienia, jak i duże zlecenia. Poza Polską Human Office również realizuje projekty poprzez sieć partnerską posiadającą najlepszy serwis w Europie. Służymy Państwu pomocą zarówno lokalnie, jak i poza granicami Polski.
GWARANCJA I KONSERWACJA
Nasze produkty są wykonane z najwyższej jakości materiałów. Ich cykl żywotności jest zaplanowany na 15 lat. Dlatego w Human Office udzielamy 5 lat gwarancji na nasze meble biurowe. W trakcie trwania gwarancji zapewniamy bezpłatne coroczne przeglądy dla naszych klientów. Dzięki wysokiej jakości materiałom meble nawet intensywnie i długo użytkowane wyglądają atrakcyjnie ponieważ nie posiadają śladów wizualnego zużycia. Jednakże w przypadku chęci wymiany lub konserwacji nasz serwis jest do Państwa dyspozycji.
HUMAN OFFICE I EKOLOGIA
Human Office stosuje zarówno ekologicznie bezpieczną technologię produkcji, jak również materiały, z których produkowane są meble. Na przykład, przestrzegając zasad zrównoważonego rozwoju, firma utrzymuje zużycie energii i obciążenia dla środowiska naturalnego wynikające z jej procesów produkcyjnych na jak najniższym poziomie. Wszystkie opakowania produktów można wykorzystać ponownie do pakowania lub do wytwarzania energii. Wszelkie odpady powstające w wyniku procesu produkcji rozdziela się w celu ich dalszego wykorzystania. Już na etapie projektowania przyjmuje się jako cel, aby po okresie długiego użytkowania meble mógł być przetworzony w jak najbezpieczniejszy sposób. Projektujemy nasze meble tak, aby przez cały okres użytkowania były przyjazne dla środowiska. Nasze fabryki posiadają certyfikaty zarządzania środowiskowego zgodnie z normą ISO14001 potwierdzające zaangażowanie w ochronę środowiska naturalnego.
Duchnicka 3 Warszawa
- Godziny otwarcia
-
Poniedziałek:09:00 - 17:00Wtorek:09:00 - 17:00Środa:09:00 - 17:00Czwartek:09:00 - 17:00Piątek:09:00 - 17:00
- Parking
- Firma posiada parking.
- Telefon kontaktowy
- +48223783380
- Linki
- Konta społecznościowe
- Słowa kluczowe
- meble biurowe, sklep z używanymi meblami biurowymi
Human Office Polska Sp. z o.o. Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.