Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej
00-614 Warsaw, Polska
Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej Informacje o firmie
Ogólne informacje
Celem twórców CZIiTT było stworzenie najważniejszego na Mazowszu ośrodka badawczego wspierającego szeroko pojęty transfer technologii, zarządzanie technologiami, innowacjami i procesami oraz organizacją, poprzez umożliwienie realizacji badawczych projektów innowacyjnych w tych dziedzinach.
Działania CZIiTT-u skierowane są zarówno do środowiska akademickiego Politechniki Warszawskiej (naukowcy, studenci), innych szkół wyższych jak i środowiska naukowego z regionu, kraju, zagranicy. Beneficjentami są również mazowieccy przedsiębiorcy, w tym start-upy, jednostki sfery B+R z Warszawy i Mazowsza, jednostki samorządu terytorialnego oraz organizacje pozarządowe.
Oferta Centrum, to połączenie nowoczesnego ośrodka z kreatywną przestrzenią (miejsce do pracy twórczej dla studentów, doktorantów i młodych naukowców, a także przestrzeń do organizacji konferencji, targów, seminariów) oraz funkcji merytorycznych. Obok nowoczesnej infrastruktury, którą tworzą m.in.: laboratoria do prowadzenia prac B+R z wykorzystaniem narzędzi informatycznych, sale kreatywne, nowoczesne zaplecze konferencyjno-wystawiennicze, socjalne, networkingowe, charakter miejsca tworzy kapitał intelektualny, a więc kadra Centrum odpowiadająca za merytoryczną działalność CZIiTT w zakresie, m.in.: konsolidacji działań uczelni na rzecz efektywnej komercjalizacji, transferu wiedzy i technologii, badań i analiz, rozwoju młodych innowacyjnych naukowców oraz inkubacji/preinkubacji.
Rektorska 4 Warsaw
- Godziny otwarcia
-
Poniedziałek:08:00 - 16:00Wtorek:08:00 - 16:00Środa:08:00 - 16:00Czwartek:08:00 - 16:00Piątek:08:00 - 16:00
- Telefon kontaktowy
- +48222342000
- Linki
- Konta społecznościowe
- Słowa kluczowe
- instytucja edukacyjna
Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.