Bidfood Farutex
32-085 Modlniczka, Polska
Bidfood Farutex Informacje o firmie
Ogólne informacje
Farutex, część międzynarodowej grupy Bidfood, jest liderem w dystrybucji żywności dla segmentu HoReCa w Polsce. Posiadamy 26-letnie doświadczenie w zakresie dystrybucji spożywczej. Nasze oddziały i filie rozmieszczone są na terenie całej Polski.
Jesteśmy głównym odbiorcą największych polskich producentów artykułów spożywczych, jak również znaczącym importerem produktów zagranicznych dostawców, z których wielu jest reprezentowanych przez naszą firmę w Polsce na zasadach wyłączności. Nasza oferta obejmuje ponad 7,5 tys. produktów.
W dystrybucji artykułów spożywczych dla gastronomii opieramy się wyłącznie na własnym transporcie oraz nowoczesnym zapleczu magazynowym. Systematycznie modernizujemy flotę transportową i bazy magazynowe, wdrażamy system HACCP, zapewniamy bezpieczeństwo zdrowotne żywności.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, w 2008 r. powołaliśmy zespół Doradców Kulinarnych - dziś Szefów Kuchni. Zadaniem Szefów Kuchni jest prowadzenie pokazów kulinarnych, prezentacja produktów z oferty oraz fachowa pomoc w zakresie optymalizacji kosztów potraw i doboru produktów w wyspecjalizowanych dziedzinach. W czerwcu 2011 r. do dyspozycji Szefów Kuchni zostało oddane pierwsze studio kulinarne w Krakowie, w grudniu otwarte zostało studio we Wrocławiu, a w styczniu 2012 r. studio kulinarne w Warszawie. Najnowsze studio powstało w w marcu 2016 r. w Łodzi. Wraz z otwarciem pierwszego studia kulinarnego Farutex zainicjował projekt "Akademii Kulinarnej", którego celem jest podnoszenie kwalifikacji i wymiana doświadczeń zawodowych wśród Szefów Kuchni i Kucharzy z całej Polski.
Komandosów 1/3 Modlniczka
- Godziny otwarcia
-
Poniedziałek:08:00 - 15:00Wtorek:08:00 - 15:00Środa:08:00 - 15:00Czwartek:08:00 - 15:00Piątek:08:00 - 15:00
- Parking
- Firma posiada parking.
- Telefon kontaktowy
- +48122891321
- Linki
- Konta społecznościowe
- Słowa kluczowe
- hurtownia spożywcza, hurtownia słodyczy
Bidfood Farutex Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.